Sabtu, 18 Juli 2009

Buku Adobe Photoshop Breakthroughs


buat yang doyan ngutak atik poto, pasti kagak aneh dengan nyang namanya photoshop. Ane pikir anak sd juga mahfum jaman sekarang mah soal photoshop. Cuman nyang jadi soal kan kagak semua nyang tau photoshop ntu bisa make ama gape ngopreknye. mangkanye ane bagi bukunye buat nyang kepingin belajar photoshop dari awalannye. Ane kasih koleksi ane nyang bobotnye paling enteng, biar kuat ngangkutnye.


Bukannye pegimane, tapinye kalo nungguin semaleman buat download buku pan kagak enak juga.
biar kate bobotnye enteng, tapi isinye jangan dianggep enteng juga ye. Ini buku isinye nyeritain pegimane ngotak atik gambar dari biasa jadi bagus pake adobe photoshop, dijelasin juga dimari perihal tombol tombolnye fungsi ama gunanye pegimane, udah gitu dikasih trik triknye biar supaya pembacanya cepet pinter nguasain nyang namanye adobe photoshop ntu.

Udah dah..ane kagak berpanjang panjang ngejelasin ke temen temen gratisan mania pada. nyang penting sekarang buruan download bukunye abis ntu pelajarin praktekin dirumah ye. biar gape bikin poster atawa bikin poto dipasar jadi digunung. sok atuh akang, neng ngkong,babeh,ncang ncing semua aje.

Klik download disini !

Semoga Bermanfaat!!

0 komentar:

Posting Komentar

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons