Sabtu, 18 Juli 2009

Building Your Businer with Google

Hehe..lagi lagi judulnya for dummies, berarti banyak penulis nyang merhatiin orang bloon. ah kagak ape ape dah, orang ane juga bloon.
halo halo halo semua temen tebuilding business with google for dummiesmen gratisan mania pada, sehat sehat semua kan??ane selalu doain biar temen temen gratisan mania pade sehat selalu, enteng jodo enteng rejeki, nyang barusan nikah ane doain biar jadi keluarga nyang sakinah mawardah warohmah langgeng seumur umur.
ngobrol persoalan rejeki nih, ada nyang kate rejeki dateng dari mane aje..biar kata dari selokan kalo emang jalannya disitu ya ada juga tuh rejeki.

dijaman nyang modern macam ari gini, internet ntu ibaratnye lahan berhektar hektar nyang siap ditanemin ape aje. nyang pasti banyak kesempatan bagi nyang bisa buat ngaruk rejeki dari internet. Biar kate kesempatan banyak tapi jangan anggep gampang tong, kalo gampang mah semua udah pada makmur kagak pake antri daptar jadi pegawe negri.

ini persoalan udah banyak nyang ngebahas,dari trik mengelola lele dumblog. atawa tips sukses makelaran di internet. pokoknya banyak aje dah pendekar internet nyang udah bagi bagi jurus.

ane kagak bisa masuk perguruan silatnye jadi ya kagak ngarti jurusnye, cuman pas ane ngisi pormulir pendaptaran ane dikasih buku bagus nyang katanye buat persiapan kalo mau masuk di dunia persilatan jagat marketing internet. Dikasih nama ntu buku Building Business With Google for Dummies. Pakdhe google ntu emang baek bener, udah demen ngasih petuah, do'i juga demen bagi bagi duit. tapi bukan sumbangan buat pengangguran kagak. nyang dikasih duit ma pakdhe google ntu ada aturannya, harus lulus kursus dalang ame musti bisa setir delman. ntar dikasih dah ama pakdhe google.

Ngemeng ngemeng persoalan pegimane cari duit make bantuan pakdhe google ntu nyang dibahas dibuku nyang ane mau bagi ini, mangkanya buat nyang tertarik bisnis di internet seyogyanya pelajarin ni buku, buat nambah wawasan.
Oke..kagak perlu panjang lebar lagi ane komentar. silahken download aja bukunye, serba gratis dah pokoknya, jadi paling kagak ada gambaran atawa wawasan buat ngeruk rejeki dari internet. begitu bapak bapak ibu ibu sekalian.

Klik Download disini !

Semoga bermanfaat!

0 komentar:

Posting Komentar

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons